Hoe het lichaam er goed uit te laten zien

Hulp bij afvallen

In het achterhoofd houdend dat ze waarschijnlijk dingen zullen zeggen als: "Nou, als afslanken en afvallen zo gemakkelijk is, waarom doe jij het dan niet", wil ik zeggen dat het weliswaar volkomen waar is, maar dat het niet aan mij is om je te vertellen hoe je de volgende stappen moet volgen en het eerste moet bereiken.

Om het op een eenvoudige en niet-technische manier te zeggen: je hebt een evenwicht tussen de juiste dingen doen en de juiste manier, beide even belangrijk, maar verschillende soorten van dezelfde energie vereisend.

Hoe weet je waar het evenwicht ligt? Je moet niet alleen om je gezondheid geven, maar ook om je relaties met je vrienden en familie. Als er veel stress is door honger, en de aanwezigheid van familie, zijn de resultaten desastreus.

Voor uw gezondheid betekent het dat u goed moet eten en ervoor moet zorgen dat u goed beweegt, voor uw relaties betekent het dat u een rol moet aanvaarden in uw plaatselijke gemeenschap en meer tijd moet vrijmaken voor lichaamsbeweging allebei.

Denk bijvoorbeeld aan de manier waarop u zich voelt over uw taille. Als je taille voortdurend stijgt en daalt, is je zelfbeeld iets om je zorgen over te maken. Het voortdurend stijgen en dalen van je taille geeft je het gevoel dat je taille wiebelt. Als je nu regelmatig naar de sportschool gaat of gaat hardlopen, kun je in ongelooflijk korte tijd weer opkrabbelen.

Aan de andere kant, als je je niet hebt ingeschreven voor een van deze activiteiten zul je dat geduld en de discipline die nodig zijn voor gewichtsverlies in de afvoer zetten.

Voor je het weet ben je wel afgevallen maar heb je niet het lichaam om trots op te zijn. Dit is natuurlijk geen alledaags verschijnsel, iedereen ervaart gewichtsverlies en gewichtstoename op verschillende manieren en met verschillende methoden, dus je moet beslissen wat de beste manier is om het aan te pakken, en dan de oplossingen en methoden om je aan het dieet en het trainingsregime te houden dat je voor jezelf hebt ingesteld.

Uiteraard heeft iedereen een ander lichaamstype, maar mijn eigen persoonlijke type is vaak niet zo lang, en ook niet bijzonder gespierd als ik eerlijk ben. Ik heb wel spieren in mijn schouders en armen, maar ik ben niet echt een goed geproportioneerd persoon. Ik heb ook een werkdag die lijkt op die van vele anderen, maar die begint vaak om 16.00 uur en eindigt ver voor zonsopgang, dit is mijn persoonlijke favoriete manier om de vroege ochtend door te brengen.

Als je wilt dat je lichaam er goed uitziet als gevolg van je trainingsregime, wat je moet doen is bouwen aan je uithoudingsvermogen door consistente training over een periode van tijd. Zorg ervoor dat u uw regime voor gewichtsverlies en spieropbouw afwisselend dag na dag, week na week uitvoert. Vergeet ook de rust tussen de sessies niet, neem om de 3 maanden een paar dagen vrij om uw spieren de tijd te geven om te rusten en te groeien.

Controleer jezelf en je uitrusting regelmatig, pas indien nodig de instellingen aan, zorg voor de veiligheid van je uitrusting, controleer of je hartslag altijd onder controle is en neem de nodige rust, bewegen op een lagere intensiteit dan normaal zal om te beginnen niet echt voordelen opleveren, dus pas op voor overtraining van je lichaam.

De basis bodybuilding oefeningen zullen u helpen om wat omvang in het lichaam te krijgen dat u het lichaam zal geven dat u zich in uw gedachten hebt voorgesteld. Voeg wat proteïnen toe, wat extra koolhydraten en ga de sportschool uit om je lichaam verder te verzwaren.

Dit moet worden gebruikt als de basis voor een gedetailleerd spieropbouwend dieet dat op een consistente basis moet worden uitgewerkt, waarbij nieuwe componenten worden geïntroduceerd, maar waarbij de focus en inspanning altijd op gewichtsverlies liggen.

Plaats als eerste een reactie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.